torsdag den 17. maj 2007

Lidt om Library Thing


www.librarything.com - Smart og let at bruge!

Widget
Har sat en Library Thing widget på min blog. Ganske let – bare klik ind på linket Tools. Jeg valgte at gå videre med linket Make a standard blog widget shows books, authors or tags.


Danske bogstaver
Har du problemer med de danske bogstaver, når du henter bøger fra Det Kongelige Bibliotek?
Gå ind i rediger (blyanten) og ret krusedullen til det rigtige bogstav. Bogstaverne vises nu korrekt på siden.

Min Library Thing:
http://www.librarything.com/catalog/lenemadsen11

Et ønske
Ville ønske der var en tilsvarende for cd´ere. Er der nogen der kender sådan et site?
Lene

2 kommentarer:

Morten Findstrøm sagde ...

Hej Lene, jeg kan ikke finde ud af at få library thing over på min blog side, jeg gør de ting du har skrevet, men hvordan få man billederne af bøgerne til at stå til højre (er det ikke under sideelementer man så skal ind?).

Anonym sagde ...

l?se hele blog, pretty good