torsdag den 12. april 2007

De første skridt

Har nu gjort hvad jeg skulle i de 23 tings første uge!

Har også tilføjet forskellige 23tingblogs til min Bloglines ( www.bloglines.com ). Her har jeg samlet alle de RSS-feeds som jeg abonnerer på - det er en lettelse kun at skulle tjekke ét sted!
Vores SydVes blog kan ikke tilføjes - mon fordi den er privat?

Har opdaget at man kan tilføje sine YouTube-klip på siden. Sjovt. De gemmes desværre nederst, hvor de ikke ses. Kan i min valgte skabelon også lægges i venstremenuen, men det ser tåbeligt ud!
Klikker man på på et af billederne, vises videoklippet indlejret i bloggen øverst på siden - det er ret smart!
Har foreløbelig lagt nogle af mine egne optagelser. Vil måske senere tilføje nogle af de fede gamle optagelser af irske musikere og dansere fra 60´erne. Vi får se!

Lene

Ingen kommentarer: