fredag den 27. april 2007

Messenger og GoogleTalk







Nej, jeg hører ikke til en af dem der har haft en Messenger før!

Jeg har endnu ikke nået at komme rundt i kringelkrogene, men min umiddelbare reaktion er:
Nej jeg ville aldrig vælge Messenger (bortset fra at vi alle jo åbenbart nu skal messenge med lånerne!).
Ville klart foretrække Google Talk, - håber, at den bliver populær! Man opretter sig bare og så kører det!
Folk er kommet ind i Messenger af alle mulige veje. Der er for megen tekst at læse - skal være kort og klart. - Når man først har den, kører den sikkert fint.
Vi har haft forskelligt Messenger-bøvl her på biblioteket. Fx havde jeg fejlagtigt fået sat min Messenger til at åbne uden login på vores reference-pc i udlånet!!
Det lykkedes os ikke at ændre dette, - var nødt til at afinstallere hele skidtet!! Prøvede både at sætte flueben det relevante sted i Indstillinger, slette cookies, trække vejret dybt og meget andet.

Lene

Ingen kommentarer: