søndag den 1. juli 2007

Podcast

I ting nr. 20 bliver vi bedt om at lægge et podcast ind i Google Reader og gerne fra siden http://www.podhead.dk/ .

Klikker jeg på linket "Hent podcast" får jeg en Error-meddelelse. Så det må jeg altså springe over!

I stedet er jeg gået ind på DRs hjemmeside og abonnerer nu på "Harddisken" i min Google Reader.

Jeg abonnerer i forvejen på et podcast fra Clare.fm Traditional Music via min iTunes. Venter på at Rté tilbyder det samme.

Creative Zen

Suk!!!!!!

Jeg kan godt lægge mine cd´ere ind på Creative-afspilleren, men podcast - nej.

Vil jeg downloade et podcast fra jeg ZENcast Organizer sker der ikke meget.

I det første forsøg måtte jeg sidde og vente i evigheder mens maskinen arbejdede, arbejdede og ....

I næste forsøg fik jeg meddelelsen "Der skete en fejl i plug-in arkiv på denne side".

Så jeg smider håndklædet i ringen.

I øvirgt kan man ikke downloade podcast til Creative-afspilleren udover det fra udvalget på ZENcast Organizer???

Alt i alt har denne omgang af 23 ting været lidt frustrerende.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.