lørdag den 7. juli 2007

Finale !

Så er vi nået til finalen!

Det har været et dejligt, sjovt og inspirerende møde med 23 Ting - både koncept og indhold.


Jeg har stadig et par løse ender. Min pc derhjemme er for gammel til Second Life. - Har endnu ikke haft tid til at afprøve om min arbejds-pc kan klare andre verdener end denne.

Hvis KB synes, at deres personale skal med på beatet, så skulle ledelsen måske beslutte at give os et frynsegode i form af støtte til hardware og internetopkobling (- bare en vild tanke!!!)


Godt forløb, men en rigtig tidsrøver. - Hånden på hjertet. Hvor mange af jer der har fuldført inden for tidsrammen har kunnet nå det i arbejdstiden???

3 kommentarer:

Bente Jensen sagde ...

Til lykke. Jeg er glad for at du synes det har været sjovt. Hånden på hjertet? Jeg tror, som du, at de fleste har lavet noget i deres fritid, jeg har ihvertfald. Vi er klar over at tiden har været et problem, men så er vi klar over det til en anden gang.
Tak for at du har gidet lege med os.

Anonym sagde ...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.